bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Misja i polityka jakości Szpitala

Nadrzędnym celem Mazowieckiego Szpitala im. dr. Teodora Dunina w Rudce sp. z o.o. jest świadczenie usług na wysokim poziomie, zapewniających pacjentom, a także personelowi przyjazne i bezpieczne warunki leczenia i pracy. W naszej pracy dążymy do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań pacjentów oraz do realizacji nadrzędnego celu, jakim jest walka o ich zdrowie.

"W medycynie liczy się każde życie – każda najmniejsza szansa uratowania życia."
Między tradycją a nowoczesnością pomagamy, leczymy, zapobiegamy, wspieramy.
Zawsze dla naszych klientów, ich potrzeb i oczekiwań.
Otwarci na wiedzę i ukierunkowani na rozwój.

Powyższą misję wspiera polityka jakości realizowana poprzez:
• zapewnienie wysokiego poziomu medycznego, etycznego i organizacyjnego świadczeń zdrowotnych,
• zwiększanie zakresu oraz dostępności świadczeń diagnostycznych i medycznych,
• zapewnienie pacjentom bezpieczeństwa i troskliwej opieki,
• przestrzeganie praw pacjenta,
• dbanie o zachowanie właściwej proporcji pomiędzy jakością usług, czasem ich realizacji
i kosztem ich wykonania, pozwalające na utrzymanie stałego wzrostu konkurencyjności szpitala,
• dążenie do stworzenie wizerunku Mazowieckiego Szpitala im. dr. Teodora Dunina w Rudce sp. z o.o. jako stałego, odpowiedzialnego i ciągle rozwijającego się partnera na rynku usług medycznych,
• doskonalenie organizacji pracy w celu optymalizacji wykorzystania obecnych zasobów personalnych, materialnych, informatycznych i finansowych,
• właściwą identyfikację potrzeb i oczekiwań naszych Klientów,
• wdrażanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015,
• aktywne włączanie się wszystkich pracowników do prac nad utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością,
• systematyczne podnoszenie jakości oferowanych usług osiągane poprzez ciągłe doskonalenie wszystkich procesów związanych a przyjętą polityką jakości,
• przestrzeganie wymagań prawnych i innych związanych z prowadzoną działalnością,
• rozwijanie poprzez prowadzenie szkoleń i komunikacji wewnętrznej, poziomu świadomości kadry kierowniczej, pracowników, podwykonawców i dostawców w celu promowania praktyk i zachowań przychylnych środowisku oraz bezpiecznym i higienicznym warunkom pracy,
• dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy poprzez zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym.

Wszystkich pracowników czynię współodpowiedzialnymi za realizację Polityki Jakości w zakresie ich stanowisk pracy, jak również zobowiązuję się do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia
procesów i usług.

Otwórz w pliku pdf



Opublikował: Piotr Bontruk
Publikacja dnia: 20.06.2018
Podpisał: Kamil Kowalczyk
Dokument z dnia: 27.03.2013
Dokument oglądany razy: 3 405