bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Dostawy artykułów spożywczych

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 174597 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z podziałem na 9 części: część nr 1 - dostawy artykułów ogólnospożywczych, część nr 2 - dostawy ryb i mrożonek, część nr 3 - dostawy jaj konsumpcyjnych, część nr 4 - dostawy warzyw świeżych, kapusty i ogórków kwaszonych oraz świeżych owoców, część nr 5 - dostawy pieczywa, część nr 6 - dostawy mięsa, część nr 7 - dostawy wędlin, część nr 8 - dostawy drobiu, część nr 9 - dostawy mleka i artykułów mleczarskich. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie www.bip.rudka.com.pl.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.22.00.00-6, 03.14.25.00-3, 03.22.10.00-6, 15.33.11.42-4, 03.22.23.00-6, 15.81.10.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.51.17.00-0, 15.43.11.00-9, 15.51.20.00-0, 15.54.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1)Oświadczenie wykonawcy, że dostarczane przez niego poszczególne części zamówienia tj: art. ogólnospożywcze; ryby i mrożonki; jaja konsumpcyjne; warzywa i owoce; pieczywo; mięso; wędliny; drób; mleko i artykuły mleczarskie wyszczególnione w formularzach asortymentowo-cenowych spełniają wymagania określone w obowiązujących normach i posiadają stosowne dokumenty dopuszczające je do sprzedaży i konsumpcji. 2)Certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności. 3) Decyzję w sprawie zatwierdzenia zakładu, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4)Dokument dopuszczający pojazd do transportu przedmiotu zamówienia wydany przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, której podlega wykonawca
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 90
• 2 - Czas realizacji domówienia z łożonego w dniu dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części asortymentu nie więcej jednak niż 20% w stosunku do wartości wskazanej umową. 2)Strony dopuszczają istotne zmiany niniejszej umowy: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto. b) w zakresie zmiany osób uprawnionych do odbioru poszczególnych partii zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy (budynek główny - III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy artykułów ogólnospożywczych.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów ogólnospożywczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy ryby i mrożonek.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ryb i mrożonek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy jaj konsumpcyjnych.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy jaj konsumpcyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy warzyw i owoców.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy warzyw i owoców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 15.33.11.42-4, 03.22.23.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy pieczywa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy wędlin.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wędlin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy drobiu.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy drobiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy mleka i artykułów mleczarskich.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mleka i artykułów mleczarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.51.17.00-0, 15.43.11.00-9, 15.51.20.00-0, 15.54.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas realizacji domówienia złożonego w dniu dostawy - 10

Dokumentacja:

dokumentacja.zip

Ogłoszenia:

  1. Odpowiedzi na pytania (03.12.2015 09:15)
  2. dokumentacja po zmianach (03.12.2015 09:17)
  3. Zawiadomienie o wyborze ofert (17.12.2015 13:51)
Opublikował: Szymon Tymoszuk
Publikacja dnia: 27.11.2015 11:40
Dokument oglądany razy: 884
Podlega Ustawie