Dostawy środków dezynfekcyjnych
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Ogłoszenie o zamówieniu
na
Dostawy środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 109789 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 6 części: pakiet nr 1 - środki do myjni dezynfektora, pakiet nr 2 - środki do dezynfekcji rąk i skóry, pakiet nr 3 - środki do dezynfekcji rąk i skóry, pakiet nr 4 - gaziki jałowe, pakiet nr 5 - środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych, pakiet nr 6 - środki dezynfekcyjne do powierzchni i narzędzi w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo-cenowym. 2.Oferowane środki dezynfekcyjne muszą posiadać termin ważności minimum 9 miesięcy od daty dostawy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: a)sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach zgodnych ze złożonym zamówieniem przez pracownika apteki szpitalnej, w dni robocze między godz. 8:00 a 14:00; b)dostarczania przedmiotu zamówienia do pomieszczeń apteki szpitalnej w siedzibie Zamawiającego - transportem na własny koszt i ryzyko, w temperaturze zgodnej z zaleceniami producenta, c)dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonych produktów do pomieszczeń magazynowych apteki szpitalnej, d)zapewnienia we własnym zakresie dostawy produktów Zamawiającemu, za wyjątkiem sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu przez producenta na podstawie decyzji właściwych organów, przy jednoczesnym braku odpowiedników danego produktu; 4.Zamawiający składać będzie zamówienia wg nazw handlowych określonych przez Wykonawcę. 5.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub faxem. Stosownie do potrzeb, ilość i asortyment zamawianych pozycji w obrębie pakietów może ulec zmianie, co nie może spowodować zwiększenia ceny poszczególnych pakietów. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części asortymentu wymienionego w poszczególnych pakietach w zależności od potrzeb SSZZOZ w Rudce..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.69.00.00-3, 33.70.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą składa: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE 1.aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające dopuszczenia oferowanych produktów do obrotu na terytorium RP zgodnie z: - ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz.322) - ustawą z dnia 13 czerwca 2002 r. o produktach biobójczych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252, z późn. zm.); 2.karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej; 3.oświadczenie, że preparaty posiadają odpowiednie spektrum i czas działania (badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania preparatów do wglądu na żądanie Zamawiającego); 4.ulotki informacyjne; KOSMETYKI 5.dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (t.j.Dz.U z 2013r. poz.475) 6.ulotki informacyjne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 90
• 2 - Czas dostaw - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony dopuszczają istotne zmiany niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie danego asortymentu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a)wstrzymania produkcji lub zaprzestania wytwarzania w tym wygaśnięcia świadectwa rejestracji, pod warunkiem że odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, i odpowiednio odpowiada składowi chemicznemu, za cenę nie wyższą niż cena asortymentu objętego umową, b)przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości i odpowiednio odpowiada składowi chemicznemu, za cenę niższą niż cena asortymentu objętego umową, c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego asortymentu objętego umową powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena ujęta w umowie. 2.Zmiany wymienione w ust.1 dokonywane są na wniosek Wykonawcy. 3.Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystniejszych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w umowie. 4.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto. 5.Strony dopuszczają zamianę cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 6.Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia w przypadku: a)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7.W przypadku zmian, o których mowa w ust.6. lit. a) i b) Wykonawca musi przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana umowy nastąpi pod warunkiem, że Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia. 9.W przypadku gdy strony w takich okolicznościach jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, o których mowa w ust.1a i 1c nie dokonają zmiany umowy, dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy w danej części poprzez wyłączenie z umowy odpowiedniego asortymentu przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę. 10.Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 i 4.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Aleja Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Aleja Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy (budynek główny - III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki do myjni dezynfektora.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji w myjni-dezynfektorze ADAPTA SCOPE WD440 firmy WASSENBURG.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki do dezynfekcji rąk i skóry.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry. Jednorazowe hermetyczne woreczki z zastawką dozująca o poj. 1000 ml, dostosowane do dozowników systemu Merida.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki do dezynfekcji rąk i skóry.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry.Jednorazowe hermetyczne woreczki z zastawką dozującą o poj. 700ml, dostosowane do dozowników systemu sterisol.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: gaziki jałowe.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaziki jałowe (pakowane pojedynczo) do dezynfekcji miejscowej skóry przed iniekcją, z grubszej włókniny wiskozowo-poliestrowej, nasączone 70% alkoholem izopropylowym o jego zawartości 70g/m2, o przybliżonych wymiarach 7,5cm x 3,5cm. Produkt leczniczy..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.00.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w postaci żelu. Z domieszką substancji pielęgnujących skórę. Gotowy do użycia. Zawierający 2 alkohole - etanol, izopropanol i inną substancję aktywną (difenylol lub kwas mlekowy). Zawartość etanolu min. 75g w 100g płynu. Bez pochodnych chlorheksydyny, jodu i związków amoniowych. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (Rota, Vaccinia, HIV, HBV, HCV). Czas dezynfekcji higienicznej 30 sekund, chirurgicznej 1,5 minuty. Produkt biobójczy. 2)Preparat w formie emulsji do pielęgnacji skóry rąk. Oparty na koncepcji oleju w wodzie. Z zawartością alantoiny. pH 5.0-6.0. Nie osłabiający efektu mikrobiologicznego po dezynfekcji rąk. Kompatybilny z preparatem dezynfekcyjnym z Poz. 1. Kosmetyk. 3)Preparat bezbarwny do dezynfekcji ran i błon śluzowych. Zawierający dichlorowodorek octenidyny i fenoksyetanol. Gotowy do użycia. Bez zawartości jodu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Spektrum działania: B, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, Herpes simplex), pierwotniaki. Możliwość użycia przy cewnikowaniach. Produkt leczniczy. 4)Preparat alkoholowy, bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, opatrywaniem ran i zdejmowaniem szwów - wskazania potwierdzone w ChPL. Gotowy do użycia. Nie wpływający negatywnie na proces gojenia się ran. Zawierający min. 3 substancje aktywne, w tym difenylol i izopropanol. Z dodatkiem nadtlenku wodoru. Bez zawartości jodu, etanolu, związków amoniowych i chlorheksydyny. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (Vaccinia, Rota, Papova, Herpes Simplex, HIV, HBV, HCV). Czas dezynfekcji pola operacyjnego do 1 minuty. Produkt leczniczy. 5)Preparat w postaci pianki do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej skóry. Posiadający jako nośnik gaz. Na bazie parafiny, zawierający alkohol benzylowy, fenoksetylowy i tenzydy. Posiadający właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. Kosmetyk. 6)Preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami operacyjnymi (także skolonizowanych MRSA). Zawierający dichlorowodorek octenidyny i kwas mlekowy. Bez związków amoniowych, triclosanu, alkoholu, chlorheksydyny i poliheksanidyny. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Posiadający potwierdzoną skuteczność także na E. hirrae, P. aeruginosa, E. coli w czasie do 1 minuty. Możliwość stosowania do mycia pacjentów. Kosmetyk. 7)Preparat antybakteryjny w formie rękawic do mycia i dekontaminacji ciała pacjentów. Spektrum: MRSA/ORSA, ESBL+, VRE, Candida albicans. Nie wymagający użycia wody i nie wymagający spłukiwania. pH 5,5. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez mydła, triclosanu, poliheksanidyny, chlorheksydyny, alkoholu. Kosmetyk. 8)Preparat antybakteryjny i antygrzybiczy do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Z zawartością dichlorowodorku octenidyny. Bez alkoholu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Nie przebarwiający szkliwa zębów. Kosmetyk. 9)Preparat w płynie do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Bezbarwny. Usuwający skutecznie biofilm bakteryjny. Wyrób medyczny. 10)Preparat w żelu do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Gotowy do użycia. Usuwający skutecznie biofilm bakteryjny, naloty i tkanki martwicze. Możliwość stosowania pod wszelkiego rodzaju dostępne opatrunki. Stosowanie pod opatrunkiem do 5 dni. Bezbolesna aplikacja. Możliwość użycia u alergików. Wyrób medyczny..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.69.00.00-3, 33.70.00.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: środki dezynfekcyjne do powierzchni i narzędzi.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Preparat płynny w koncentracie do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Zawierający czwartorzędowe zw. amoniowe, pochodne guanidyny, aminy. Z dodatkiem niejonowych związków powierzchniowo czynnych. Bez zawartości związków tlenowych, aldehydów, chloru, fenolu. Kompatybilny z preparatem myjącem z Poz. 2. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HCV, HBV, Rota) w stężeniu 0,5% i czasie do 15 minut. Wymagana możliwość łączenia z preparatem z Poz. 3. Wyrób medyczny kl. IIa. 2) Preparat płynny w koncentracie do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Zawierający chlorek benzalkoniowy, aminoalkiloglicynę, pochodne alkoholowe (fenoksyetanol), izopropanol. Z dodatkiem niejonowych związków powierzchniowo czynnych. Bez zawartości związków tlenowych, aldehydów, chloru, fenolu oraz biguanidów. Kompatybilny z preparatem myjącem z Poz. 3. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HCV, HBV, Rota, Papowa, Vaccinia) w stężeniu 2% i czasie do 15 minut. Wymagana możliwość łączenia z preparatem z Poz. 2. Wyrób medyczny kl. IIa. 3)Preparat do intensywnego mycia powierzchni podłóg. Możliwy do zastosowania w myciu ręcznym oraz przy użyciu półautomatycznych i automatycznych maszyn czyszczących. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne 5-15% oraz pochodne alkoholowe. Stężenie roztworu roboczego 0,25-1%. pH 1% roztworu użytkowego około 7-7,5. Wymagana możliwość łączenia preparatu z preparatem dezynfekcyjnym z Poz. 1 i 2. 4)Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego (także masek do oddychania). Na bazie nadsiarczanów. Bez aldehydów, chloru, fenoli i związków amoniowych. Roztwór roboczy bezbarwny, aktywny min. 24 godziny. Spektrum działania: B, F, V (Polio, Adeno, HIV, HBV, HCV, Papowa, Vaccinia, Noro, Rota), S w czasie 15 minut. Wyrób medyczny kl. IIa. 5)Gotowy do użycia alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego. Zawierający etanol - 25g i 1-propanol - 35g w 100g płynu. Z dodatkiem amfoterycznych związków powierzchniowo czynnych. Bezbarwny. pH 6.0-8.0. Bez dodatkowych substancji czynnych np. związków amoniowych, aldehydów i innych. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, HSV, Rota, Noro, Adeno, Vaccinia) w czasie do 2 minut, wirus Polio do 30 minut. Możliwość użycia w pionie żywieniowym. Wyrób medyczny kl. IIa. 6)Gotowy do użycia preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi (w tym głowic USG - wymagana opinia producenta głowic). Dozowany w formie piany. Zawierający min. 3 substancje aktywne. Bez alkoholu, aldehydów, chlorheksydyny, chloru, fenoli i ich pochodnych. Spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Vaccinia, Papova) w czasie do 1 minuty z możliwością rozszerzenia o Tbc. pH 6.0-8.0. Bezbarwny. Wyrób medyczny kl. IIa. 7)Preparat w postaci chusteczek z włókniny wiskozowej wyciąganych pojedynczo z opakowania plastikowego do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Chusteczki o wymiarach 20cm na 27cm. Nasączone środkiem dezynfekcyjnym zawierającym etanol i 1-propanol. Bez aldehydów, związków amoniowych i innych dodatkowych substancji aktywnych. pH 6.0-8.0. Możliwość użycia w pionie żywieniowym. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HBV, HIV, HCV, HSV, Noro, Rota, Adeno, Vaccinia) w czasie do 2 minut, Polio do 30 minut. Wyrób medyczny kl. IIa. 8)Gotowe do użycia chusteczki o działaniu sporobójczym. Przeznaczone do dezynfekcji małych powierzchni oraz wyrobów medycznych (w tym sond TEE oraz inkubatorów). Nie zawierające w składzie pochodnych amin, QAC, aldehydów, fenolu, chloru oraz ich pochodnych. Oparte na kwasie nadoctowym, nie wymagające aktywacji. Spektrum działania: B (EN 13727), F (EN 13624), S (EN 14347), S (C.difficile) do 5 min., Tbc (EN 14348), V(EN 14476) do 15 min. Chusteczki o wymiarach min. 20x30 cm. Wyrób medyczny kl. IIb. 9)Preparat do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego, kieliszków, termometrów. Płynny, w koncentracie. Nie wymagający stosowania aktywatora. Nadający się także do myjek ultradźwiękowych. Zawierający min. 3 substancje aktywne: chlorek benzalkoniowy, pochodne alkoholowe (fenoksypropanol), diaminoguanidyny. Z dodatkiem niejonowych związków powierzchniowo czynnych i inhibitorów korozji. Bez aldehydów, kwasu octowego, fenoli i związków tlenowych. Spektrum działania: B, Tbc, F, V (Rota, Vaccinia, HIV, HBV, HCV) w czasie do 30 minut. Możliwość 7 dniowego stosowania roztworu roboczego przy obciążeniu białkowym (bez konieczności wcześniejszego czyszczenia narzędzi). Wyrób medyczny kl. IIb..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.69.00.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. Czas dostaw - 10
Do pobrania:
Ogłoszenia:
- Odpowiedzi na zadane pytania (29.07.2015 14:06)
- ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY/UNIEWAŻNIENIU (21.08.2015 11:25)
- SPROSTOWANIE ZAWIADOMIENIA (24.08.2015 10:42)
Publikacja dnia: 23.07.2015 15:31
Podlega Ustawie