Dostawy odczynników i sprzętu laboratoryjnego
Niepodlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Zamawiający: SAMODZIELNY SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
im. dr. Teodora Dunina, Aleja Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
Zaprasza:
do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro na wykonanie dostaw:
odczynników i sprzętu laboratoryjnego
Znak sprawy: AE/D/2716/7/14
Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego z podziałem na pakiety:
pakiet nr 1 – szczep wzorcowy,
pakiet nr 2 – wkład progard do systemu oczyszczania wody ELIX3 I ELIX5,
pakiet nr 3 – odczynniki inne,
pakiet nr 4 – płyny myjące i neutralizujące
pakiet nr 5 – płyny płuczące oraz części zużywalne do aparatu POINTE 2000
w ilościach i asortymencie wskazanych w formularzu asortymentowo-centowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Załącznik należy wypełnić i dołączyć do oferty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia.
Wymagane dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
2)aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające oferowane wyroby w tym medyczne (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.(Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) do obrotu na terenie RP. Zamawiający wymaga odpowiednio dokumentów:
a) deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE,
b) certyfikatu CE,
c) wpisu lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych
(o ile jest wymagane).
Dokumenty należy zestawić w kolejności zgodnej z wykazem asortymentu podanym w formularzu asortymentowo-cenowym, na każdym dokumencie należ napisać pozycję oraz pakiet którego dotyczy..
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Termin wykonania (okres realizacji): do 17.11.2015r.
Płatność : 60 dni od daty wpływu faktury do SSZZOZ w Rudce.
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenia:
- Odpowiedź na zapytanie (05.12.2014 12:13)
- odpowiedź na pytanie (08.12.2014 10:48)
- zawiadomienie o wyborze ofert (10.12.2014 08:35)
Publikacja dnia: 02.12.2014 08:53
Nie podlega Ustawie