bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 27.05.2014 13:00, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zamieszczenie informacji po zmianie w TED

Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

Ogłoszenie o zamówieniu
na dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych

Ogłoszenie opublikowano w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U./S S101 w dniu 27.05.2014 r.
PL-Mrozy: Produkty farmaceutyczne
2014/S 101-176202

Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina
Rudka, al. Teodora Dunina 1
Punkt kontaktowy: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy
Osoba do kontaktów: mgr Joanna Wróbel
05-320 Mrozy
POLSKA
Tel.: +48 257574343-167
E-mail: zamowienia@rudka.com.pl
Faks: +48 257574343
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.rudka.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina
Aleja Teodora Dunina 1, Rudka
Osoba do kontaktów: Magdalena Kąca
05-320 Mrozy
POLSKA
Tel.: +48 257574343-147
E-mail: zamowienia@rudka.com.pl
Faks: +48 257574343
Adres internetowy: http://www.bip.rudka.com.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Szpitalna Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, al. T. Dunina 1, 05-320 Mrozy.
Kod NUTS PL12
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zakup i dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety: pakiet nr 1- leki podstawowe; pakiet nr 2- leki podstawowe; pakiet nr 3- leki podstawowe; pakiet nr 4- leki podstawowe; pakiet nr 5- leki podstawowe; pakiet nr 6- leki podstawowe; pakiet nr 7- leki podstawowe; pakiet nr 8- leki podstawowe; pakiet nr 9- leki podstawowe; pakiet nr 10- leki podstawowe; pakiet nr 11- leki podstawowe; pakiet nr 12- leki podstawowe; pakiet nr 13- leki podstawowe; pakiet nr 14- leki podstawowe; pakiet nr 15- leki podstawowe; pakiet nr 16- leki podstawowe; pakiet nr 17- leki podstawowe; pakiet nr 18- leki podstawowe; pakiet nr 19- leki podstawowe; pakiet nr 20- leki podstawowe; pakiet nr 21- leki onkologiczne; pakiet nr 22- leki onkologiczne; pakiet nr 23- leki onkologiczne; pakiet nr 24- leki onkologiczne; pakiet nr 25- leki onkologiczne; pakiet nr 26- leki onkologiczne; pakiet nr 27-płyny infuzyjne; pakiet nr 28-środki odurzające i psychotropowe; pakiet nr 29-środki opatrunkowe; pakiet nr 30- środki opatrunkowe; pakiet nr 31-pieluchomajtki; pakiet nr 32-plastry; pakiet nr 33- plastry; pakiet nr 34-środki dezynfekcyjne; pakiet nr 35- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 36- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 37- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 38- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 39- środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych; pakiet nr 40-preparaty leczenia żywieniowego; pakiet nr 41- preparaty leczenia żywieniowego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000, 33140000, 33631600, 33770000, 33692510
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
pakiet nr 1- leki podstawowe; pakiet nr 2- leki podstawowe; pakiet nr 3- leki podstawowe; pakiet nr 4- leki podstawowe; pakiet nr 5- leki podstawowe; pakiet nr 6- leki podstawowe; pakiet nr 7- leki podstawowe; pakiet nr 8- leki podstawowe; pakiet nr 9- leki podstawowe; pakiet nr 10- leki podstawowe; pakiet nr 11- leki podstawowe; pakiet nr 12- leki podstawowe; pakiet nr 13- leki podstawowe; pakiet nr 14- leki podstawowe; pakiet nr 15- leki podstawowe; pakiet nr 16- leki podstawowe; pakiet nr 17- leki podstawowe; pakiet nr 18- leki podstawowe; pakiet nr 19- leki podstawowe; pakiet nr 20- leki podstawowe; pakiet nr 21- leki onkologiczne; pakiet nr 22- leki onkologiczne; pakiet nr 23- leki onkologiczne; pakiet nr 24- leki onkologiczne; pakiet nr 25- leki onkologiczne; pakiet nr 26- leki onkologiczne; pakiet nr 27-płyny infuzyjne; pakiet nr 28-środki odurzające i psychotropowe; pakiet nr 29-środki opatrunkowe; pakiet nr 30- środki opatrunkowe; pakiet nr 31-pieluchomajtki; pakiet nr 32-plastry; pakiet nr 33- plastry; pakiet nr 34-środki dezynfekcyjne; pakiet nr 35- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 36- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 37- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 38- środki dezynfekcyjne; pakiet nr 39- środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych; pakiet nr 40-preparaty leczenia żywieniowego; pakiet nr 41- preparaty leczenia żywieniowego
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 161 513,48 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 268 169,97 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 430 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 134 031,56 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 83 257,06 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 63 544,77 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 89 312,56 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 396,85 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 22 428 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 104 460 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 067,60 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 37 350 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 25 304 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 9 323,42 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 140 987,21 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 13 770 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 427,20 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 21 027,20 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 17 190 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 44 305,10 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20
1)Krótki opis
Leki podstawowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 389,60 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 261 103,14 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 17 640 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 284,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 59 445,90 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 53 133,80 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 85 050 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27
1)Krótki opis
Płyny infuzyjne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 77 408 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28
1)Krótki opis
Środki odurzające i psychotropowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 492,73 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29
1)Krótki opis
Środki opatrunkowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 77 336,63 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: Pakiet nr 30
1)Krótki opis
Środki opatrunkowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 864 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: Pakiet nr 31
1)Krótki opis
Pieluchomajtki.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33770000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 187 353 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: Pakiet nr 32
1)Krótki opis
Plastry.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 943,20 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: Pakiet nr 33
1)Krótki opis
Plastry.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: Pakiet nr 34
1)Krótki opis
Środki dezynfekcyjne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33631600
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 15 720 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: Pakiet nr 35
1)Krótki opis
Środki dezynfekcyjne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33631600
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 010 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 36 Nazwa: Pakiet nr 36
1)Krótki opis
Środki dezynfekcyjne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33631600
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 740 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 37 Nazwa: Pakiet nr 37
1)Krótki opis
Środki dezynfekcyjne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33631600
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 171 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 38 Nazwa: Pakiet nr 38
1)Krótki opis
Środki dezynfekcyjne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33631600
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 32 894,18 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 39 Nazwa: Pakiet nr 39
1)Krótki opis
Środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33631600
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 46 009,90 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 40 Nazwa: Pakiet nr 40
1)Krótki opis
Preparaty leczenia żywieniowego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33692510
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 63 734 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 41 Nazwa: Pakiet nr 41
1)Krótki opis
Preparaty leczenia żywieniowego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33692510
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 34 007,50 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 21 614,00 (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset czternaście złotych). W przypadku składania ofert częściowych wadium musi być wniesione w wysokości stosownej do oferowanych części: pakiet nr 1 – leki podstawowe – 2682 PLN; pakiet nr 2 – leki podstawowe-54 PLN; pakiet nr 3 – leki podstawowe-1340 PLN; pakiet nr 4 – leki podstawowe-833 PLN; pakiet nr 5 – leki podstawowe-635 PLN; pakiet nr 6 – leki podstawowe-893 PLN; pakiet nr 7 – leki podstawowe-124 PLN; pakiet nr 8 – leki podstawowe-224 PLN; pakiet nr 9 – leki podstawowe-1045 PLN; pakiet nr 10 – leki podstawowe – 41 PLN; pakiet nr 11 – leki podstawowe – 374 PLN; pakiet nr 12 – leki podstawowe – 253 PLN; pakiet nr 13 – leki podstawowe – 93 PLN; pakiet nr 14 – leki podstawowe – 1410 PLN; pakiet nr 15 – leki podstawowe – 138 PLN; pakiet nr 16 – leki podstawowe – 34 PLN; pakiet nr 17 – leki podstawowe – 210 PLN; pakiet nr 18 – leki podstawowe – 172 PLN; pakiet nr 19 – leki podstawowe – 443 PLN; pakiet nr 20 – leki podstawowe – 24 PLN; pakiet nr 21 – leki onkologiczne – 2611 PLN; pakiet nr 22 – leki onkologiczne – 176 PLN; pakiet nr 23 – leki onkologiczne – 33 PLN; pakiet nr 24 – leki onkologiczne – 594 PLN; pakiet nr 25 – leki onkologiczne – 531 PLN; pakiet nr 26 – leki onkologiczne – 851 PLN pakiet nr 27-płyny infuzyjne – 774 PLN; pakiet nr 28-środki odurzające i psychotropowe – 65zł; pakiet nr 29 – środki opatrunkowe – 773 PLN; pakiet nr 30 – środki opatrunkowe – 129 PLN; pakiet nr 31-pieluchomajtki – 1874 PLN; pakiet nr 32 – plastry – 109 PLN; pakiet nr 33 – plastry – 20 PLN; pakiet nr 34 – środki dezynfekcyjne – 157 PLN; pakiet nr 35 – środki dezynfekcyjne – 20 PLN; pakiet nr 36 – środki dezynfekcyjne – 47 PLN; pakiet nr 37 – środki dezynfekcyjne-62 PLN; pakiet nr 38 – środki dezynfekcyjne – 329 PLN; pakiet nr 39 – środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych – 460 PLN; pakiet nr 40 – preparaty leczenia żywieniowego – 637 PLN; pakiet nr 41 – preparaty leczenia żywieniowego – 340 PLN.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w:
pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej musi być poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 18 9227 0004 0000 2352 2000 0020 Bank Spółdzielczy w Mrozach. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) dołączona do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty w formie kserokopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oryginał dokumentu dołączyć w odrębnej kopercie.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie za sukcesywnie dostarczany towar odbywać się będzie fakturami częściowymi, z których każda płatna będzie po zrealizowaniu przez wykonawcę odpowiedniej partii zamówienia i dokonaniu jej odbioru, przelewem na konto wykonawcy w ciągu 60 dni od daty dostarczenia faktury VAT.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Nie dotyczy.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania– Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dokument określający uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym objętym zamówieniem (zezwolenie/koncesja), w przypadku gdy przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku – oświadczenie;
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z brakiem podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 i art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z ppkt. 6.1.1. – 6.1.8. SIWZ dostępnej na stronie http://www.bip.rudka.com.pl/index.php?id=147&rp=1
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio na kwotę 1 080 500 PLN. W przypadku składania ofert częściowych Wykonawca musi wykazać środki lub zdolność kredytowa w wysokości stosownej do oferowanych części: pakiet nr 1 – leki podstawowe – 134000 PLN; pakiet nr 2 – leki podstawowe-2700 PLN; pakiet nr 3 – leki podstawowe-67000 PLN; pakiet nr 4 – leki podstawowe-41600 PLN; pakiet nr 5 – leki podstawowe-31700 PLN; pakiet nr 6 – leki podstawowe-44600 PLN; pakiet nr 7 – leki podstawowe-6200 PLN; pakiet nr 8 – leki podstawowe-11200 PLN; pakiet nr 9 – leki podstawowe – 52 200 PLN; pakiet nr 10 – leki podstawowe – 2000 PLN; pakiet nr 11 – leki podstawowe – 18700 PLN; pakiet nr 12 – leki podstawowe – 12700 PLN; pakiet nr 13 – leki podstawowe – 4700 PLN; pakiet nr 14 – leki podstawowe – 70500 PLN; pakiet nr 15 – leki podstawowe – 6900 PLN; pakiet nr 16 – leki podstawowe – 1700 PLN; pakiet nr 17 – leki podstawowe – 10500 PLN; pakiet nr 18 – leki podstawowe – 8600 PLN; pakiet nr 19 – leki podstawowe – 22200 PLN; pakiet nr 20 – leki podstawowe – 1200 PLN; pakiet nr 21 – leki onkologiczne – 130600 PLN; pakiet nr 22 – leki onkologiczne – 8800 PLN; pakiet nr 23 – leki onkologiczne – 1600 PLN; pakiet nr 24 – leki onkologiczne – 29700 PLN; pakiet nr 25 – leki onkologiczne – 26600 PLN; pakiet nr 26 – leki onkologiczne – 42500 PLN pakiet nr 27-płyny infuzyjne – 38700 PLN; pakiet nr 28-środki odurzające i psychotropowe – 3200zł; pakiet nr 29 – środki opatrunkowe – 38700 PLN; pakiet nr 30 – środki opatrunkowe – 6400 PLN; pakiet nr 31-pieluchomajtki – 93700 PLN; pakiet nr 32 – plastry – 5500 PLN; pakiet nr 33 – plastry – 1000 PLN; pakiet nr 34 – środki dezynfekcyjne – 7900 PLN; pakiet nr 35 – środki dezynfekcyjne – 1000zł; pakiet nr 36 – środki dezynfekcyjne – 2300 PLN; pakiet nr 37 – środki dezynfekcyjne-3100 PLN; pakiet nr 38 – środki dezynfekcyjne – 16400 PLN; pakiet nr 39 – środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych – 23000 PLN; pakiet nr 40 – preparaty leczenia żywieniowego – 31900 PLN; pakiet nr 41 – preparaty leczenia żywieniowego – 17000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający uzna warunki za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym oferowany przedmiot zamówienia.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
AE/MK/2710/4/14.
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2.7.2014 - 12:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 2.7.2014 - 13:00
Miejscowość:
Rudka.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w innych sposób niż faksem lub drogą elektroniczną.
2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
3) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt.1 i 2 wnosi się: w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4) Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
5) Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy i innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.
6) Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacją wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy Pzp.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587722
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22.5.2014

Poprawione dokumenty do pobrania:

DOKUMENTACJA_POPRAWIONA.ZIP

Odpowiedzi na pytania:

odpowiedzi_na_pytania.zip

Informujemy, że zgodnie z art. 38 ust. 4a pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. 907 z późn. zm. ) w dniu 20.06.2014r. przekazano Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej „Ogłoszenie o dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie”.

zmiana_ogloszenia.pdf

Ogłoszenia:

  1. Zawiadomienie o wyborze (22.07.2014 12:44)
Opublikował: Magdalena Kąca
Publikacja dnia: 27.05.2014 13:00
Dokument oglądany razy: 888
Podlega Ustawie