bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Dostawy środków dezynfekcyjnych

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 


Ogłoszenie nr 559767-N-2017 z dnia 2017-07-28 r.

Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina: Dostawy środków dezynfekcyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, krajowy numer identyfikacyjny 29051200000, ul. Rudka, Al. Teodora Dunina 1 , 05320 Mrozy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 757 43 43, , e-mail szpital@rudka.com.pl, , faks 25 757 43 43.
Adres strony internetowej (URL): www.rudka.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.rudka.com.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.rudka.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rudka.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę w zapieczętowanej kopercie oznakowanej jak w części X. pkt 16 niniejszej SIWZ należy złożyć w wyznaczonym terminie w sekretariacie Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Aleja Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy (budynek główny, III piętro
Adres:
Rudka, 05-320 Mrozy (budynek główny, III piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków dezynfekcyjnych
Numer referencyjny: AE/2710/3/17/MK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 6 pakietów: pakiet nr 1 - środki do myjni dezynfektora, pakiet nr 2 - środki do dezynfekcji rąk i skóry, pakiet nr 3 - środki do dezynfekcji rąk i skóry, pakiet nr 4 - gaziki jałowe, pakiet nr 5 - środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych, pakiet nr 6 - środki dezynfekcyjne do powierzchni i narzędzi w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu asortymen-towo-cenowym. Oferowane środki dezynfekcyjne muszą posiadać termin ważności minimum 9 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do: -sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach zgodnych ze złożonym zamówieniem w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia telefonicznie, faxe-m lub e-mailem przez pracownika apteki szpitalnej, w dni robocze między godz. 800 a 1400; -dostarczania przedmiotu zamówienia do pomieszczeń apteki szpitalnej w siedzibie Zamawiającego – transportem na własny koszt i ryzyko, w temperaturze zgodnej z zaleceniami producenta, -dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonych produktów do pomieszczeń magazynowych apteki szpitalnej, -zapewnienia we własnym zakresie dostawy produktów Zamawiającemu, za wyjątkiem sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu przez producenta na podstawie decyzji właściwych organów, przy jednoczesnym braku odpowiedników danego produktu; Zamawiający składać będzie zamówienia wg nazw handlowych określonych przez Wykonawcę. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub faxem. Stosownie do potrzeb, ilość i asortyment zamawianych pozycji w obrębie pakietów może ulec zmianie, co nie może spowodować zwiększenia ceny poszczególnych pakietów. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części asortymentu wymienionego w poszczególnych pakietach w zależności od potrzeb SSZZOZ w Rudce.

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
33690000-3
33700000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa: aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające dopuszczenia oferowanych produktów do obrotu na terytorium RP zgodnie z: - ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 211 z późn. zm.) - ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszani-nach (Dz. U. Nr 63, poz.322) - ustawą z dnia 13 czerwca 2002 r. o produktach biobójczych (tj. Dz. U. z 2015 r. 242, z późn. zm.); -karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej; -oświadczenie, że preparaty posiadają odpowiednie spektrum i czas działania (badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania preparatów do wglądu na żądanie Zamawiającego); -ulotki informacyjne; KOSMETYKI -dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (t.j. Dz. U z 2013r. poz.475) -ulotki informacyjne.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:


Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:


Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:


Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:


Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:


IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Strony dopuszczają istotne zmiany niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie danego asortymentu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) wstrzymania produkcji lub zaprzestania wytwarzania w tym wygaśnięcia świadectwa rejestracji, pod warunkiem że odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, i odpowiednio odpowiada składowi chemicznemu, za cenę nie wyższą niż cena asortymentu objętego umową, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości i odpowiednio odpowiada składowi chemicznemu, za cenę niższą niż cena asortymentu objętego umową, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego asortymentu objętego umową powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena ujęta w umowie. 2 Zmiany wymienione w ust.1 dokonywane są na wniosek Wykonawcy. 3 Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystniejszych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w umowie. 4 W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto. 5 Strony dopuszczają zamianę cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 6 Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7 W przypadku zmian, o których mowa w ust.6. lit. a) i b) Wykonawca musi przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana umowy nastąpi pod warunkiem, że Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia. 9 W przypadku gdy strony w takich okolicznościach jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, o których mowa w ust.1a i 1c nie dokonają zmiany umowy, dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy w danej części poprzez wyłączenie z umowy odpowiedniego asortymentu przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę. 10 Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 i 4.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: środki do myjni dezynfektora
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do mycia i dezynfekcji w myjni-dezynfektorze ADAPTA SCOPE WD440 firmy WASSENBURG
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: środki do dezynfekcji rąk i skóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry. Jednorazowe hermetyczne woreczki z zastawką dozująca o poj. 1000 ml, dostosowane do dozowników systemu Merida.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3 Nazwa: środki do dezynfekcji rąk i skóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry.Jednorazowe hermetyczne woreczki z zastawką dozującą o poj. 700ml, dostosowane do dozowników systemu sterisol.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4 Nazwa: gaziki jałowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gaziki jałowe (pakowane pojedynczo) do dezynfekcji miejscowej skóry przed iniekcją, z grubszej włókniny wiskozowo-poliestrowej, nasączone 70% alkoholem izopropylowym o jego zawartości 70g/m2, o przybliżonych wymiarach 7,5cm x 3,5cm. Produkt leczniczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5 Nazwa: środki dezynfekcyjne do rąk i błon śluzowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Preparat alkoholowy, przeznaczony do higienicznej oraz chirurgicznej dezynfekcji rąk. Zawierający w składzie jeden alkohol - izopropanol (75g/100g preparatu) oraz substancję pielęgnujące skórę (w tym dexpanthenol + ethylhexyglicerol). Nie zawierający barwników, substancji zapachowych, chlorheksydyny, czwartorzędowych związków amoniowych. Higieniczna dezynfekcja rąk 30s. Chirurgiczna do 1,5min. Spektrum działania: B, Tbc, F (Candida albicans), V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro, Adeno i Vaccinia). Produkt biobójczy. *W cenie produktu Wykonawca bezpłatnie dostarczy 50szt dozowników łokciowych oraz 50szt dozowników manualnych do butelek w systemie zamkniętym. 2)Balsam regeneracyjny do rąk i ciała, na bazie białego oleju, bez zawartości barwników i składników alergizujących, nie pozostawiający tłustej powłoki. Kompatybilny z preparatam dezynfekcyjnym z Poz. 1. Kosmetyk. 3)Preparat bezbarwny do dezynfekcji ran i błon śluzowych. Zawierający dichlorowodorek octenidyny i fenoksyetanol. Gotowy do użycia. Bez zawartości jodu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Spektrum działania: B, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, Herpes simplex), pierwotniaki. Możliwość użycia przy cewnikowaniach. Produkt leczniczy. 4) Preparat alkoholowy, bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, opatrywaniem ran i zdejmowaniem szwów - wskazania potwierdzone w ChPL. Gotowy do użycia. Nie wpływający negatywnie na proces gojenia się ran. Zawierający min. 3 substancje aktywne, w tym difenylol i izopropanol. Z dodatkiem nadtlenku wodoru. Bez zawartości jodu, etanolu, związków amoniowych i chlorheksydyny. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (Vaccinia, Rota, Papova, Herpes Simplex, HIV, HBV, HCV). Czas dezynfekcji pola operacyjnego do 1 minuty. Produkt leczniczy. 5)Preparat w postaci pianki do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej skóry. Posiadający jako nośnik gaz. Na bazie parafiny, zawierający alkohol benzylowy, fenoksetylowy i tenzydy. Posiadający właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. Kosmetyk 6)Preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami operacyjnymi (także skolonizowanych MRSA). Zawierający dichlorowodorek octenidyny i kwas mlekowy. Bez związków amoniowych, triclosanu, alkoholu, chlorheksydyny i poliheksanidyny. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Posiadający potwierdzoną skuteczność także na E. hirrae, P. aeruginosa, E. coli w czasie do 1 minuty. Możliwość stosowania do mycia pacjentów. Kosmetyk. 7)Preparat antybakteryjny w formie rękawic do mycia i dekontaminacji ciała pacjentów. Spektrum: MRSA/ORSA, ESBL+, VRE, Candida albicans. Nie wymagający użycia wody i nie wymagający spłukiwania. pH 5,5. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez mydła, triclosanu, poliheksanidyny, chlorheksydyny, alkoholu. Kosmetyk. 8)Preparat antybakteryjny i antygrzybiczy do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Z zawartością dichlorowodorku octenidyny. Bez alkoholu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Nie przebarwiający szkliwa zębów. Kosmetyk. 9)Preparat w płynie do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Bezbarwny. Usuwający skutecznie biofilm bakteryjny. Wyrób medyczny. 10)Preparat w żelu do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Gotowy do użycia. Usuwający skutecznie biofilm bakteryjny, naloty i tkanki martwicze. Możliwość stosowania pod wszelkiego rodzaju dostępne opatrunki. Stosowanie pod opatrunkiem do 5 dni. Bezbolesna aplikacja. Możliwość użycia u alergików. Wyrób medyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33690000-3, 33700000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

dokumentacja do pobrania:

dokumentacja.zip

Ogłoszenia:

  1. Dostawy środków dezynfekcyjnych-zmiana ogłoszenia (28.07.2017 12:16)
  2. odpowiedzi na pytania (04.08.2017 14:19)
  3. informacja z otwarcia ofert (08.08.2017 11:57)
  4. zawiadomienie o wyborze ofert (25.08.2017 14:01)
Opublikował: Szymon Tymoszuk
Publikacja dnia: 28.07.2017 11:41
Dokument oglądany razy: 1036
Podlega Ustawie