bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGĘ GRUPOWEGO UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW SSZZOZ W RUDCE ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA
USŁUGĘ GRUPOWEGO UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW SSZZOZ W RUDCE ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN


Zamieszczono w BZP dn. 25.08.2010 r. ,numer ogłoszenia: 264846 - 2010;
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników SSZZOZ w Rudce oraz członków ich rodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
5. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina w Rudce oraz członków ich rodzin. Przewidywana liczba osób objętych ubezpieczeniem z uwzględnieniem członków rodzin pracowników wynosi 214 (aktualne zatrudnienie - 246 osób, z tego ubezpieczonych - 181 pracowników oraz 33 członków ich rodzin). Zamawiający nie gwarantuje, że wszyscy pracownicy skorzystają z możliwości przystąpienia do ubezpieczenia grupowego. Miesięczna wysokość składki na jedną osobę nie może być wyższa niż 45 PLN (cena maksymalna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ dostępnej na stronie internetowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-5; 66.51.00.00-8; 66.51.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na realizacji minimum jednej umowy na ubezpieczenie grupowe dla minimum 220 osób.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług ubezpieczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 30
• 2 - wysokość świadczeń - 65
• 3 - warunki fakultatywne - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) W trakcie obowiązywania umowy warunki ubezpieczenia, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia, nie mogą zostać zmienione w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem korzystnych dla Zamawiającego zmian z zakresu ubezpieczenia, wynikających ze zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Wykonawcy, wprowadzonych za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy. 2)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie liczby osób ubezpieczonych w trakcie trwania umowy ubezpieczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013r. godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dokumentacja do pobrania:

dokumentacja.zip

Ogłoszenia:

  1. Odpowiedzi na pytania (10.09.2013 10:16)
  2. Zmiana SIWZ (10.09.2013 10:20)
  3. Zawiadomienie o wyborze oferty (16.09.2013 12:37)
Opublikował: Hanna Jagodzińska
Publikacja dnia: 03.09.2013 12:09
Dokument oglądany razy: 1684
Podlega Ustawie