bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku i artykułów EKG

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Ogłoszenie o zamówieniu
na
Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku i artykułów EKG
Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 12.07.2013r. nr ogłoszenia: 272744 - 2013.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku i artykułów EKG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku i artykułów EKG z podziałem na 3 części, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, transportem wykonawcy loco magazyn zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1)Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu sprzętu jednorazowego użytku i artykułów EKG wyszczególnionych w formularzach asortymentowo-cenowych na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga odpowiednio dokumentów: a) certyfikat CE, b) zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczni-czych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o ile jest wymagane). 2) Materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie parametrów, oraz nazwę i siedzibę producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wykaz części zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców. Zamawiający wymaga od wykonawcy informacji w formie oświadczenia czy będzie on polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Strony dopuszczają istotne zmiany niniejszej umowy: a)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto. b)w zakresie zmiany osób uprawnionych do odbioru poszczególnych partii zamówienia. Zmiany wymienione pkt. 1 lit. b wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy (budynek główny - III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do dyfuzji, ustniki dla dorosłych, ustniki dla dzieci, głowice pneumotachograficzne, zatrzaski przyłącza, shuttery - zamykacze do body pletyzmografii.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki stomijne.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


dokumenty do pobrania:

dokumentacja.zip

Ogłoszenia:

  1. Odpowiedzi na pytania (17.07.2013 11:16)
  2. Sprostowanie odpowiedzi na pytania (17.07.2013 13:23)
  3. Zawiadomienie o wyborze oferty (31.07.2013 09:32)
Opublikował: Szymon Tymoszuk
Publikacja dnia: 12.07.2013 10:10
Dokument oglądany razy: 1532
Podlega Ustawie